| Felhívás |

| A rendezvény programja |

| A konferencia beosztása, tagozatok |

| Értékelési szempontok |

| A részvétel formai feltételei |

| A rezümékkel kapcsolatos elvárások |

| Támogatók |

 

 

Média- és kommunikációtudomány tagozat tagozat

 

A Média- és kommunikációtudomány I. altagozat előadásai

Helyszín: St. épület III. 302.

6 CORRESPONDENTIA  A magyar sajtó kezdeti évei 1705-1840
7 ART Térbe zárt tudás
9 If You are not outraged, you are not lisnening Az USA közel-keleti konfliktusai a média ˝görbe tükrében
17 Iskolatelevízió Gyermekek az információs sztrádán
38 nincs Szól a rádió... szól a rádió?
55 ildikvar Az EU marketingje és kommunikációja
95 decorum A képzőművészeti hagyományok továbbélése a reklámban
97 sondergötter A tömegkommunikáció rituális és mitikus megközelítése
102 IDIOMS A verbális kommunikáció képi elemeinek vizsgálata ép és patológiás nyelvhasználat esetén
103 Reklámkarakterek Modern reklámkarakterek az dentifikációtól a márkaépítésig-bankok arcai
104 Reklámkarakterek Modern reklámkarakterek az dentifikációtól a márkaépítésig-bankok arcai
140 Némethlászló Morál nélkül nincs író
152 pamflet Szabó Dezső, a publicista
180 A média az üzenet A magyar médiaszabályozás tekintettel a globalizációs hatásokra valamint az Európai Unió jogharmonizációs folyamataira
256 Phoenix Női és férfi online közösségek jellemzői, hasonlóságai, különbségei
262 Ars oratoria A retorikai gyakorlat a reformkori a totalitárius és a demokratikus Magyarországon
275 Mazsola A TV-Maci tudatformáló szerepe az esti mesében
276 korte A hipertext, mint tudományos utópia halála

Az előadások sorrendjéről az adott altagozat zsürije rendelkezik.

 

A Média- és kommunikációtudomány II. altagozat előadásai

Helyszín: St. épület fsz. Kiselőadó

278 pódium Hogyan TDK-zunk Avagy milyen egy hiteles és hatékony prezentáció
280 mosómedve Rendszerváltás és szimbolikus kommunikáció. Politikai plakátok képi elemeinek vizsgálata
290 Organikus Vállalati menedzsment, stakeholder-menedzsment
293 Argosz Érzéki ítéletek a borkóstolás kommunikációja
296 N S H A zsörtölődés beszédaktusának gender szempontú vizsgálata
297 Vörös Újság A Vörös Újság. Egy kommunista lap a Népköztársaságban és a Tanácsköztársaságban
306 judith A Jelentős testek fordítástechnikai műveleteinek elemzése a
322 mátrix Sajtból van a hold, aki nem hiszi járjon utána
325 Dobókocka 2008 március 9  A népszavazás a nyomtatott sajtó szemszögéből
336 nincs A Magyar Játékfilmszemle Pécsett Politika és professzionalizáció a filmszemle vitáiban 
338 Kakukktojás Halálhír mese közben
343 spori Mondataink harcban állnak
344 Golaxo Zene a reklámban - reklám a zenében
345 Devonshire Erdély hangja Kemény Zsigmond publicisztikája
351 sünike A Szépművészeti Múzeum pr tevékenysége 
353 nefelejcs A kommunikáció mint elkülönülés Eckhart mester beszédei alapján
360 alma mater Egy krónikás a huszadik században -Ruffy Péter a riportíró
364 sargavirag Oláh Ibolya mint identitásformáló hőskép
366 főnix Virtualitásból a valóság felé a magyar wikipédista közösség

Az előadások sorrendjéről az adott altagozat zsürije rendelkezik.

 

 


Ügyvezető titkár: Szabó Levente
szabo.levente@communicatio.hu
06(1) 463-1048